پيام تبريکي
انجنیر سید عارف گهریک  انجنیر سید عارف گهریک

بنام یکتای بی همتا

بهترین و صمیمانه ترین سلام ها و احترامات مخلصانه خود را برای تمام دست اندر کاران مشعل خصوصاً برادر عزيز روزبه و همچنان وسیلتاً بهترین سلام های بهاری خود را مملو از احساسات پر جوش و خروش ناشی از همهمه آمد آمد بهار و جشن خجسته نوروز و میله گل سرخ را برای تمام هموطنان عزیز خاصتاً تمام رفقای نهضتی چه در داخل و یا خارج کشور از صمیم قلب تقدیم میدارم امید میبرم تا با فرا رسیدن نوروز سال 1387 خورشیدی روز های خوبی در حیات سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشورعزیز ما رونما شده و با گذشت هر روز نوید های امیدوار کننده به آینده شگوفان کشور عزیز ما  به ارمغان بیاورد.

بلی هموطنان عزیز! چه روز های پر رنج مشقت را با همه آواره گی و در بدری ها در داخل کشور و در خارج کشور به ممالک بیگانه با جهانی از ناامیدی گذشتاندیم و همه این روز ها را نمیخواهیم باردیگر دامن گیر مردم عزیز ما گردد. پس بیایید با یک فکرو اندیشه وسیع روشنفکرانه بخاطر تحقق آرمان های پاک و والای بزرگ مردان آزادیخواه و دیموکرات کشور عزیز ما دست به دست هم داده و باساختن یک جبهه واحد ملی در مقابل دسایس دشمنان قسم خورده افغانستان یکبار دیگر به جهانیان نشان دهیم که افغان ها همیشه بخاطر ساختار کشور شان دست به حرکت های ملی زده و آماده است هرگونه تلاش خستگی ناپذیر در راستای رفا و آسایش همیشگی کشور خود نماید.

از این که استعداد خوب نویسنده گی را ندارم از ادیبان و نویسنده گان قلم به دست معذرت میخواهم صرف به صفت یک نهضتی واقعی و کاملاً افغان خواستم احساسات و هیجان فکری و درونی خویش را از این طریق به هم وطنانم ابراز بدارم.

در اخیر بهترین و صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت 8 مارچ روز جهانی زن به تمام زنان جهان خصوصاً به کافه مادران و زنان رنج دیده و الم کشیده تقدیم میدارم.

زنان با همت افغان! فراموش نکنید که ما فرزندان تان شیر پر بهای شما را خورده و از تربیت سالم و دلسوزانه شما بهرمند گردیده ایم. و به شیرپاک و مقام والای شما قسم میخوریم که دیگر هیچوقت نخواهیم گذاشت که روز گاران گذشته تکرار شده و قلب الم کشیده شما را مجروح نماید.

مادران پرغرور و حماسه آفرین!

ما فرزندان تان صادقانه به شما وعده میدهیم که هیچ گاهی نخواهیم گذاشت دل پر از صفا و محبت و مسرور تان غمگین گردد و کوشا خواهیم بود که مثل امروز و بهتر از امروز تجلیل روز جهانی زن در کشور ما برگزار گردد باز در اخیر مکرراً این روز را به زنان افغان خصوصاً زنان مهاجر افغان تبریک عرض نموده و امید وارم تا روزی باشد که ایشان هم این روز جهانی را در کشور شان افغانستان تجلیل نمایند.

 

زنده باد زن خصوصاً زن پر افتخار افغان             

با احترام

 

انجنیرسید عارف گهریک رئیس کوپراتیف ساختمانی ارمغان وعضوشورای فاریاب نهضت فراگير

 

 


March 11th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها